TÁBOR 2020

Zde naleznete dokumenty, které jsou nezbytnou podmínkou účasti a další užitečné informace ohledně konání tábora.
V tomto příspěvku najdete různé předpoklady, jak by nynější koronavirová opatření mohla ovlivnit konání tábora.
Každopádně STÁLE počítáme s konáním tábora za obvyklých podmínek.

Pokud by vám zde něco chybělo, tak se na nás určitě obraťte.
– za vedení Kvítek – Tereza „Wendy“ Hardtová (preferuji email wendy@skaut.cz, ale můžete využít i mé číslo 776 789 266)


Dokumenty ke stažení:


Přihláška a ostatní dokumenty Přihlášky je třeba poslat naskenované do konce května Wendy (wendy@skaut.cz), abychom veděli, že se skautkou můžeme počítat.

Papírovou přihlášku, anamnézu, posudek o zdravotní způsobilosti dítěte, kopii očkovacího průkazu s kartičkou pojištěnce a případně léky s popisem (léky stačí odevzdávat až při odjezdu) bychom si od vás převzali v obálce při rozdávání beden 28. 6. od 18:00 do 19:00. Po domluvě případně 16.7. při vybírání beden.

(Bezinfekčnost se odevzdává až při odjezdu, je nutné ji podepisovat v den odjezdu, tedy 17.7.)


Balení
Na tábor si balíme do vojenských beden (zhruba 60x30x20 cm), které jsou ve skautském skladu (Lutovítová 594) a budou odvezeny na tábor hromadně. Bedna musí být sbalená tak, aby víko leželo na bedně bez nutnosti přitlačení (tlakem se bedny ničí). Do krosny si zabalíme věci, které jsou potřeba na jedno přespání (z pátku na sobotu budeme spát mimo tábořiště – buď ve stanu, nebo pod plachtou, podle počasí).
Pro bednu si můžete přijet 28. 6. od 18:00 do 19:00 a zabalené bedny budeme vybírat 3. 7. ve stejném čase. zabalené bedny budeme vybírat 16. 7. ve stejném čase, ale na Báře. (po domluvě je možné s sebou vzít i hudební nástroj)

Při rozdávání beden budeme vybírat i přihlášky a ostatní dokumenty.


A letos se bude skautkám hodit na tábor přivést i jednoduchý kostým na celotáborovou hru – plášť a když bude chtít, tak nějaký „středověky“ kostým (halenku, sukni, tuniku…).

Do tohoto dokumentu jsme sepsali nějaké parametry a typy. 😉


Cena
Tábor bude stát celkem 3000,-.
Celou částku prosím uhraďte do 1. 6. 2020 na bankovní účet 2801050859/2010, jako variabilní symbol uveďte rodné číslo dítěte bez části za lomítkem, specifický symbol je 3744.
V případě potřeby je možné vystavit fakturu pro zaměstnavatele, popř. i některé pojišťovny připívají na tábory dětem.


Cesta na tábor a zpět + bonusová nabídka
Příjezd na tábor bude společný.

Sejdeme se 17.7. na kralupském vlakovém nádraží v 9:20.

S sebou si každá skautka vezme krosnu, bezinfekčnost a tak podobně, podle seznamu k balení.
Tak jako v předchozích letech, i letos prosíme o vyzvednutí děvčat z tábora rodiči, a to v pátek 31. 7. od 15 do 20 hodin na tábořišti. (budeme bourat tábořiště a dřívější odjezdy holek by nám trochu znesnadnily organizaci).

Tento rok však bychom chtěli všem rodičům nabídnout možnost přespání z pátka na sobotu na Střele. Všechny stavby už budou sice zbořené, ale když každý přijede s vlastním stanem a vařičem, tak si myslíme, že by to mohl být příjemně strávený čas a příležitost k poznání nejenom našeho tábořistě. 🙂


Vedení tábora
Vedoucí a zástupce vedoucího tábora: Tereza Hardtová a Marie Měkotová
Další vedoucí: Eliška Váňová, Martina Nehasilová, Kateřina Pilařová, Alžběta Měkotová
Zdravotník: Tereza Hardtová

Telefonní kontakt na tábor:.

V době konání tábora se budeme snažit držet neustále aktivní alespoň jedno telefonní číslo. 

Marie Měkotová – 721 580 155 (hlavní kontakt)

Tereza Hardtová – 776 789 266


Adresa tábora bude stejná jako v přechozích letech: Skautský tábor Střela, u p. Trnky, Černá Hať, 331 41, pošta Mladotice      

(http://www.strelka.cz/vlcata-2/tabor-2018/ – informace o cestě na tábořiště, které se vám budou hodit při sobotním vyzvedávání)